Hot & Dangerous


Bjuder på en bild på hur min riktiga hårfärg ser ut, innan jag började färga det brunt. Ca 2 år gammal bild...

Hallå hallå!
Idag efter skolan gick  jag och ellen med lisa i snöovädret till musikskolan. Lisa spelade gitarr i 20 min sen följde vi med henne till Salong Axelsson. Där skulle Lisa toppa håret och slinga blont. Detta gjorde hon och detta tog nästan 4 timmar! Och under dom timmarna höll jag och ellen henne i gott sällskap. Reslutatet blev riktigt bra! ;d Hon hade samma hårfärg som mig innan, fast en aning ljusare. Både jag och lisa är ju blonda från början så vi slippet fula utväxter och missfärgningar ;)

Imorgon ska jag utsätta mig för 4 timmar om inte mer hos frissan. Jag ska toppa, tunna ur, fixa luggen och slinga massor av blonda slingor. Det bästa är att nästa vecka som jag ska spendera i Egypten så kommer håret blekas ännu mer och bli blondare (y' ;)

Ahja, ska fortsätta plugga nu medans snön yr något fruktansvärt utanför. Ha de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0