Back to blond!



Hej i snön!
Nu är det så att jag har spenderat 3 ½ halv timma hos hårfrisören. Jag har klippt bort det slitna, tunnat ur, fixat luggen och slingat håret blont! Det blev inte riktigt så blont som jag ville ha det men mitt hår var så slitet så det var ingen bra idé. Men håret har en mer naturlig ton och det är bra! Sen kommer ju håret blekas jättemycket i Egypten.
Har även köpt ett nytt riktigt bra värme skydd, "After party" från Bed Head så nu kommer jag hålla håret lite friskare :D

Måste kila nu, ska äta. Ses senare!






Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Asså du var ju liksom så mycket snyggare i blond asså typ ! <3333333333333 (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) §§§§§§§§§§§§§

2010-11-24 @ 20:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0