Wictoria har vart här ! (a'

Hejsan!

Som jag skrev igår så kom Wictoria hit. Så myste vi hela kvällen genom att äta glass och kolla på film i min säng. Och efter att ha kollat klart på filmen och börjat kolla på en ny somnade båda två. Idag har vi sovit länge, ätit lite glass :P Och innan hon åkte hem tog vi massor av kort på min, eller ah pappas, stora gård :D Klicka ->HÄR<- för att komma till Wictorias inlägg med bilderna hon tog idag ;)

Ah, nu ska jag kolla egenom alla bilderna som jag har tagit och sen lägga upp dom på bloggen.

Puss på kinden sweeties♥


bilden får duga så länge (;




Kommentarer
Postat av: wictoria (;

sjukt roligt va det sötnos ! :D :*

glass det gillar vi ! ;rr :D :*

(LLLLLLLLLLLLL)

2010-07-26 @ 20:03:07
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0