Wictoria, du är underbar ♥

Heej! Förlåt för att jag bloggar så här mitt i natten men har inte haft tid innan.

Igår (onsdag) bloggande jag inte alls, och detta p.g.a att jag först målade klart väggarna i mitt rum och sen vid 7 tiden på kvällen cyklade jag till Wictoria och sov över där. Kul hade vi på kvällen innan vi skulle sova. Haha, "Jag är en larv". Hörde Wictoria några gånger ;)

Idag (torsdag) vaknade jag upp hos Wictoria och först käkade vi lite frukost. Sen cyklade jag hem i regnet snabbt som blixten och gjorde mig iordning snabbt sen tog jag och Wictoria bussen in till stan och tog en snabb shoppingrunda. Jag köpte tre stycken olika toppar och ett halsband (bilder på mina fynd kommer kanske imorgon). Wictoria köpte ett par örhängen och också ett lika dant halsband som jag köpte. Båda tyckte det var snyggt så vi härmade varandra lite där ;) När vi tröttnat på att springa mellan butikerna i regnet satte i oss på Elake Måns och tog varsin baguette med kebab röra. Elake Måns har nämligen dom godaste baguetterna i stan :P
Runt ett tiden hängde Wictoria med mig på kalas. Min kusin William fyllde nämligen 7 år och det firade vi med hamburgare och sen en smarrig tårta (; Williams lillebror Gustav som är 3 år, alltså min andra kusin, blev typ kär i Wictoria så han satt typ med henne hela tiden, det var jätte sött ^^

När kalaset var slut drog vi oss mot resecentrum men vi fick för oss att dra till Markus och vi fick komma dit och då kollade vi på Full frys, svensk, gammal och sjuuuk humor xd Sen tog vi tillslut en buss vid åtta. Vill bara tillägga att det har ösregnat hela dagen och jag och Wictoria hade inget paraply så båda var pisseblöta när vi kom hem -.-'

Men dagen har vart underbar ändå, tack Wictoria för dagen! :D :*

Lite bilder från kalaset.


Födelsebarnet William i egen hög person ! :D

Sötnosen och busfröt Gustav :D

Gustav satt och flörtade med Wictoria i soffan ;)

Den smarriga tårtan :P




Kommentarer
Postat av: wictoria (;

hahaha , vilken dag ! :D ;*

underbar var den , och du är underbar stina !

får göras om , hah din kusin ;rr det gillar vi ! (;

ser framemot en underbar dag nu igen ! :D :*

och haha "ser ut som en larv" så sjuk humoR ! ;o xd

(LLLLLLLLLLLLLLLL)

2010-07-30 @ 09:33:35
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0