Schteekarn'

Heej!
Det blev tillslut så att jag och pappa åkte ut i båten :D Vi hade så brotom iväg förut så jag hann inte skriva de innan vi åkte. Vi var ute till ungefär klockan sex, sen drog vi oss hemåt. Badkruka som är så badade jag aldrig. Låg mest bara i båten och solade på soldäcket i bak :cool: När vi kom hem tog jag en glass ur frysen för var så otroligt varm ;o  Ahja, sen körde jag runt lite på moppen som vi har (a) Får ju egentligen inte köra den för än jag fyllt 16, men det gör nog inget om man bara kör runt lite i trädgården :P
Nu ska jag gå ut och kolla om maten på grillen är klar. Pusshej! :)
bild över soldäcket ibak på båten,

Kommentarer
Postat av: wictoria (;

Sv: jaa visst är han ! :D ;*

härlig bild förresten ! :D :*

(LLLLLLLLLLLL)

2010-07-27 @ 22:09:55
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0