Teenage Dreams


Bild tagen idag.

Hej på er! Sitter bänkad framför tven just nu och kollar på Svenska Hollywoodfruar. Jag bara ääälskar Maria Montazami! 

Ja just det. Var ju framme på stan med Nicoline tidigare idag. Köpte 3 plagg på Ginatricot, leggings på H&M, mascara & nya zebramöstrade strumpbyxor på Åhléns. Lägger nog upp bilder på sakerna imorgon skulle jag tro :)

Jag han tyvärr inte fixa en video som jag skulle lägga upp idag på bloggen. Gör den imorgon istället ;)

Morgondagens planer blir att vara med min vän Sanna, kul kul ! :D


Vi hörs!





Kommentarer
Postat av: ellenbäst! :D

fin du e stina & fina bilder har du de vet du att jag tycker! ;d

vi hörs, pusssss! <3

2010-12-27 @ 22:38:17
URL: http://ellenvogler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0