Snö, snö, ännu mer snö



Hej i snön!
Lördag idag och jag vaknade vid ca halv elva tiden av att pappa ringde. Han frågade när han skulle komma och hämta mig idag så vi bestämde att han skulle komma vid 1 :)

Fram tills dess så ska jag äta frukost, göra mig i ordning och packa ihop lite (massor) kläder och sånt, ska väl stanna där till Onsdag tror jag.

Hos pappa ska jag och min låtsas syster Gabriella göra Julgodis. Underbart!
Får väl se hur mycket bloggande det kommer bli, men ett inlägg per dag ska jag försöka med ;)
Under tiden som jag är hos pappa ute på landet så ska jag ta massor med vinterbilder! Någon dag ska jag ta fyrhjulingen och åka upp i skogen där och ta bilder.

Någon dag i nästa vecka ska jag åka in till stan och träffa min vän Felicia♥
Måste även ta en dag och köpa alla julklappar, har inte köpt en ända ! :O

Men nu får jag väl sätta fart så jag hinner innan  pappa kommer. Vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0