Play it loud



Hej! 
Det är mitt i natten just nu och jag sitter med datan i sängen och dunkar musik, hoppas inte mamma vaknar..!

Som jag skrev tidigare idag så åkte jag till min faster för att träffa en liten del av släkten. Vi åt lite julmat och bara umgicks. Det var riktigt trevligt att träffa min faster och min kusin som jag inte träffat på länge! Tog även en hel del kort!

Vid fyra tiden åkte vi hem till pappa. En halv timme efter det kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem till vinninga igen efter att ha varit hos mammas kille sen Julafton.

Men nu ska jag nog kolla på en film och sen sova.
Imorgon kommer det nog upp en liten video på bloggen, spännande va? ;)
Vid två tiden imorgon så drar jag in till stan med min vän Nicoline, det blir nog en massa shopping! :D

Men vi hörs när vi hörs. Puss godnatt!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0