Juldagen


Jans dator, repris bild.

Hoppas att ni har haft en riktigt bra jul alla underbara läsare & vänner!

Hej på er!
Julafton igår och det var mycket roligt och mysigt!

Firade med mamma, hennes kille och hans barn & även min morbror, hans tjej och min mormor som var här fram tills att vi Öppnat alla julklappar! :) Alla var jättenöjda med vad som fanns i deras paket.

Jag är själv väldigt glad & nöjd! Fick bl.a ett stativ till systemkameran av pappa, en bok som heter "Bättre bilder/Fotoprylar" & en digital fotoram som jag fick av min mamma. Har läst lite i boken och den kommer bli väl använd nu då jag kommer utveckla mitt intresse för fotografering ännu mer och bli ännu bättre! Har även fått pengar, presentkort på Ginatricot & Expert (blir perfekt eftersom jag ska köpa ett nytt objektiv där). Jag har även fått massor av smycken (berlock till mitt pandora-armband), en god parfym, lite godis och ett par jättesöta knästrumpor! :D Bilder på alla julklappar kommer upp på bloggen i dagarna.

Det blev tyvärr inte så många bilder på julen detta året. Tillbringade all tid med familjen...♥

Igår efter att vi ätit god mat, kollat på Kalle Anka och öppnat alla julklappar så tittade vi mest på film. Bl.a Tomten är far till alla barnen, sjuk rolig film som ni säkert vet! Sen mitt i natten så rullade filmen Friday the 13th på tven och den var jag och min "låtsas" brorsa tvunga att kolla på. Medans vi såg Jason gå runt där och mörda stackars ungdommar mitt ute i skogen hoppade man till flera gånger av otäcka scener :blush: Men nu i efterhand så tycker jag att filmen var helt okej, fast inte slutet...

Nu i eftermiddag vet jag inte vad vi ska hitta på. Film är väl en bra idé enligt mig ;)


Vi hörs kanske senare! Ha en fortsatt bra juldag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0