I wanna know your name



Hallå där!
Måndag idag och det käns underbart att vakna upp utan att det är skola! Haha, tycker det är kul att vissa skolor inte har lov än ^^

Igår blev det inget bloggande p.g.a. att jag och min låtsas syster gjorde julgodis hela dagen. Det blev Rocky Road, Cornflakes Crisps, Ischoklad och marsipanfigurer. Senare på kvällen bestämde pappa helt plötsligt att vi skulle åka och käka på restaurang och det tackade vi inte nej till. Vi åkte till Da Vinci i skara. Det är typ en kina- & thai-restaurang. Jag betällde in en 3 små kinesiska rätter, underbart!

Idag har man dratt sig i sängen till 1 tiden. Resten av dagen så har jag fixat det sista med Julgodiset och suttit vid datorn. Ska snart hoppa in i en varm dusch.

Förresten, de snöar jättemycket! "Ogilla"

Ha det bra! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0