Godmorgon!



Julavslutning i skolan idag då! :D
 Och dagens enkla och snyggga outfit är klappad och klar ;) 
Det ska bli så hima skönt med lov i 3 veckor nu!
Ska vara i skolan några enstaka timmar sedan hänger jag med massa roligt folk och käkar pizza :P Efter det får vi väl se vad som händer. Ska kanske till pappa idag, annars drar jag dit och gör Julgodis imorgon ;)

Kunde tyvärr inte blogga igår för blogg.se's framsida såg jättekonstig ut...:S

Men nu ska jag sätta på bra Julmusik och göra mig iordning inför dagen.
Ha det så bra så hörs vi senare! :)





Kommentarer
Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

Fin blogg :)

2010-12-17 @ 20:26:48
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0