Dagen före dagen före doppare dagen!



Hej vänner!
Förlåt för halvdålig uppdatering men igår åkte jag som sagt in till stan och handlade julklappar med Felicia, underbart! Vi träffade massa roligt folk som vi tillsammans senare gick till Sockerbruket med. Där satt vi mest och dega och snackade. Passade på att köpa ett Fritidskort när jag va inne på Pressbyrån, det gäller enda till sista mars (Y) Vid tio tiden på kvällen tog jag sedan en buss hem och hemma fixade jag lite med Julklapparna :)

Idag har jag och pappa varit och hälsat på hos mina kusiner som jag inte träffat på ett tag. Jag fick även en Julklapp av min äldre kusin Anton som jag inte visste om att jag skulle få så jag ska köpa någon till honom som han ska få efter Jul :P

Nu ska jag snart slå in dom sista Julklapparna och sedan blir det väl att packa. Åker hem till mamma ikväll.

TTYL!

Kommentarer
Postat av: Felicia Andersson

Dagen med dig var underbar Stina!

Du är så otriligt underbar och betyder massor för mig vännen! puss :)<3<3

2010-12-23 @ 07:55:20
Postat av: Linnea Neeah Bern

Hej! vill du bli dagens blogg? det är lätt, kommentera bara i mitt dagensblogg inlägg att du är med, then youre in! ha det bra, god jul!

2010-12-23 @ 09:53:27
URL: http://goaheadandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0