Time to start

Heej!

Ah, som ni märker så uppd. jag inte bloggen mer än en eller två gånger per dag men jag har fortfarande, om ni inte har missat de, SOMMARLOV och vill inte tillbringa massa tid vid datan och framför allt bloggen. Ni får nöja er med det lilla jag skriver :) Men det är ju även en fotoblogg så jag lägger ju upp inlägg ibland med bara bilder.

Idag har man inte gjort speciellt mycket. Jag har första fotbollsträningen efter uppehållet idag ! :D Så jag åkte hem till mamma förut och hämtade alla fotbollskläder och lite andra vanliga kläder också :P

Nu ska jag gå till köket och fixa lite käk innan träningen, ciao! ;)


bjuder på en webbc bild tagen precis ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0