Sommarlandscupen 2010

Heeeejsan! ;D


Sorry för att jag inte blogga mer när jag kom hem igår men av någon anledning orkade jag helt enkelt inte. Men somsagt, jag och Wictoria gick på stan igår, till klockan sex ungefär. Vi hittade lite fynd men det lägger jag upp på bloggen imorgon tror jag.
Idag händer något som jag längtat efter! Jag och mitt fotbollslaget ska nämligen spela Skara Sommarlandscupen idag! Det ska bli så sjuukt kul och jag är jätte TAGGAD fast klockan bara är ungefär sex på morgonen xd :D Bilder ska det tas idag, vår ena spelare i laget har brutit benet men då har hon erbjudit sig att vara så snäll och ska fota med min systemkamera idag på cupen när vi spelar! Det var verkligen jätte snällt av henne :) Ah, nu har jag packat klart allt och klockan halv sju åker vi och hämtar på Wictoria och Ellen sen ska vi samlas hela laget på Lindvallen sen åker i samlad trupp till skara. Första matchen är klockan åtta så det är därför jag är uppe så tidigt :P


Det blir kanske lite bloggande ikväll, ska nämligen ha typ en myskväll med Wictoria efter cupen hemma hoss henne, men vi får se ;)
Men nu måste jag kila, vi hörs!


Och önska oss kanske lycka till! (a)



slänger in en passande bild på mina snygga fotbollsskor ! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0