Sommarland cup 2010, bilderna

Jag har nummer 14 och vårat lag är dom gröna

Lisa & Sanna
Sööta Lisa
Wicotoria & Linnea
lagsnack
Olivia
Kajsa springer mot bollen
Ebba
Våran tränare
Super snabba Linnea
Wictoria kastar sig på bollen
Hela snygga laget ! :D

Wictoria smygfotade mig när vi värmde upp -.-'

Sandra som är skit bra på fotboll satsade allt !

Uppvärmning !

Ge mig ett "V" v! Ge mig ett "A" a! Ge mig ett "I" i! Ge mig ett "F" f! Vad blir det?! VAIF! BRA! JA!
haha, våran hejaramsa, låter bättre än den skrivs xd

Jag som skjuter på bollen !

Där har vi fått våra bronsmedaljer! Bra spelat brudar! :D



Vinninga AIF



Kommentarer
Postat av: wictoria (;

Sv; thih näe lyssnat på länge hört från en ah.. :( :*

(LLLLLLLLL)

2010-08-11 @ 14:54:46
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0