miss u ... !

Hejsan ! (:

Hoppas ni överlevde
med att jag inte uppdatera mig alls igår. Men som jag skrev i söndags så var jag hos min pojkvän över dagen igår och sen när jag kom hem var det fotbollsträning som gällde. De regnade ju så förfärligt igår så jag och min pojkvän kollade typ bara på film och myyste (a) ;) Det regnade även på fotbollsträningen, fast som tur typ bara halva träningen :P Haha, jag och lisa hade lite roligt så vi vikte upp våra fotbolls-shorts in under t-shirten så det såg ut som om vi spelade fotboll i bara trosor under t-shirten xd Fast sen drog vi ner dom igen när gubblaget tränade bredvid x'd

På kvällen när jag kom hem åkte jag och Anette och hämtade Kinamat på ett ställe och det var riktigt gott!

Idag har jag inte gjort mer än att jag var på kalas på eftermiddagen, min storebror fyllde nämligen år :D När kalaset var slut åkte jag hem till mamma där jag just nu är och jag ska vara här tills imorgon för hon har lite ledigt och imorgon åker vi och shoppar i trollhättan! Detta gillar jag enormt! Så imorgon blir det nog inte så mycket uppd. på bloggen men nu vet ni varför :)

Men ska sova nu så jag orkar upp imorgon. Pussgodnatt ♥


Stina Lans idag (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0