blääää för skolan !

Usch, fy och blää! Imorgon börjar skolan, REDAN! Lovet har gått alldeles för fort! :O

Ah, ska kanske säga Hej också :)

Jag och Wictoria hade en väldigt lyckad kväll igår! Först trodde jag att jag skulle missa bussen men jag hann, cyklade nog på rekord tid, som Wictoria sa :P Så vi tog bussen in till stan och så chillade vi fram till det att Ola skulle uppträda. Vi träffade några saknade vänner också, som vi var med där.. Måste säga att Ola gjorde ett super bra framträdande och jag lyckades få många otroligt lyckade bilder på honom! Är lite stolt faktiskt... :blush:

Wictoria följde sen med mig hem för vi bestämde att hon skulle sova över hemma hos mig. Så vi myste och flummade med chips, godis och min Ben&Jerry's som Wictoria nästan åt upp helt själv.. :P Idag låg vi och drog oss länge på morgonen innan vi gick upp. Senare på dagen hängde jag med Wictoria hem innan vi cyklade till fotbollsträningen. 

Bilder från igår lägger jag upp imorgon
för jag hinner tyvärr inte nu... Ska upp tidigt till skolan imorgon och klockan är rätt mycket nu.

Bloggar mer imorgon sötnosar. God natt! (:


Bjuder på en lite för snygg bild från igår.
Wictoria, Sanna, Jag & Oscar där också :D



Kommentarer
Postat av: wictoria (;

Sv; tack själv älskling ! :D detta får vi ta och göra om tycker jag ! va super roligt ! och håller med att bilderna på ola blev super bra ! :o :D :*

puusss ! <3

(LLLLLLLLLL)

2010-08-23 @ 06:26:03
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0