Nemen hallå

Vill först och främst ge cred till er få som faktiskt fortfarande klickat sig in på min blogg trots torkan på mer eller mindre 4 månader. Varför mitt blogg-intresse legat på botten har väl mest med skolan att göra. Plugg, stress och utmattning går hand i hand nu det sista inför studenten och bloggen har helt enkelt tynat bort från rutinerna. 
 
Sedan jag skrev här sist har det samtidigt hänt en hel del. Den största och bästa händelsen som jag kommer leva på ett bra tag till är att mitt UF-företag GóMat UF tog sig till SM i Stockholm 11-12 maj. Vi vann alltså pris för Årets Vara och Årets UF-företag i Skaraborg, vilket är helt sjukt. Det känns så underbart att äntligen få belöning för det hårda arbetet vi lagt på vårt företag och framför allt den egentillverkade Tapas-bok som vi säljer. Jag är så stolt över mig, Elin och Anna att vi kan säga fyfan va bra vi är(!!) samtidigt som vi har över 500 sålda böcker i bakfickan! Så nu väntar SM där vi ska tävla inom de kategorierna vi vann, emot 24 andra företag från hela Sverige inom vardera tävling.  Lyckan från de ögonblick då vi blev uppropade som etta är helt enkelt obeskrivligt. 
 
 
Något annat roligt var Prague week på sportlovet. Tillsammans med ett stort gäng vänner åkte vi bussresa ner till Prag för bl.a 4 nätters härligt festande. Prag är förövrigt en väldigt vacker stad och vi lyckades se en del av den. Nattlivet är även toppen, ett plus är att allt är så mycket billigare där jämfört med Sverige. Helt klart en stad som jag gärna besöker igen! 
 
Nu väntas, trots allt plugg, en väldigt rolig vår. Påsklov om endast några dagar, studentresa till Rhodos om 58 och STUDENTEN(!!) om 77 dagar. Känns helt sjukt, i år är det äntligen vår tur och åå som jag längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0