White & Jeans

(Gaaah vad sur jag blir när inte ljusredigeringen på bilderna blir lika bra på bloggen som i Ps..!!)

Idag, första dagen i skolan efter jullovet hade jag på mig detta; en enkel t-shirt från GinaTricot, supersköna jeans från VeroModa och min Gantklocka. 
 
Lyckades ta mig igenom skoldagen trots den ynka sömn jag fått denna natt då jag vänt på dygnet helt under lovet... När jag väl kom hem tog jag lite mellis bestående av knäckemacka med skivad banan på (ni måste prova!!), lite vaniljkvarg och en kopp grönt te. Vad jag nu måste göra är att börja plugga på matematik och fysik, kulkul. 
 
Btw, tröttnade på mitt sovrum så bytte med mamma, igen... Så har nu det större sovrummet jag hade från början när vi flyttade hit. Denna gången har jag bättre idéer för att trivas i rummet, så ska sakta men säkert börja inreda och fixa. Längts upp på listan står vit blank spraymålning av en spegel och ett fult träfärgat skrivbord! Givetvis kommer det lite bilder på rummet titt som tätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0