18 bast

I söndags var det äntligen min tur att fylla 18 år. Men firandet började inte där utan i lördags. Jag åkte hem till Nicoline på lördagskvällen efter jobbet i tro om att jag skulle ha myskväll där och att hon skulle fira mig i förskott. När jag anlände till hennes hus kom misstankarna om något annat då det låg cyklar utanför huset och min kompis bild stod där. När jag öppnar dörren till hennes hus står alltså alla mina närmsta vänner i hallen och skriker GRATTIS!!! Min kompis hade alltså ordnat en överaskningsfest och där står jag helt chockad och skakar i hallen och försöker förstå detta?!? Och alla där har alltså vetat om detta i nästan 1 månad utan att jag har märkt ett skit?? Ja herregud, kvällen var sanslöst grym och vid tolvslaget då det blev 23 februari blev jag infirad med en champagnedusch, helt galet. Utan tvekan den bästa festen någonsin och jag är så otroligt glad över att ha så fina och underbara vänner. Nicoline hade även specialbeställt den fina tårtan som var hur god som helst! 
 
Igår, söndag, på min födelsedag blev jag firad av min familj och släkt. Vi åt god mat, efterrätt, jag öppnade alla presenter och bara umgicks helt enkelt. Fick så otroligt fina saker av alla, både vännerna i lördags och släkten igår. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

grattis i efterskott!

2014-02-25 @ 21:43:10
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0