Time to go home



Väskorna är fullpackade och skräcken för övervikt på min röda väska är stor. Handlade liiite för mycket här nere men hoppas att väskan inte väger mer än 23 kg... Planet från Miami Airport lyfter 13.30 så vi ska snart bege oss ditåt då vi även måste lämna in vår hyrbil innan. 

Känns tråkigt att behöva lämna Florida efter at ha varit här i över en vecka. Men vi har hunnit med att göra massa saker och vi har tagit vara på all tid här. Att jag kommer åka tillbaka hit är en självklarhet. Oavsett om det blir nästa år eller längre fram. 

Det ska ändå bli skönt att komma hem. Saknar både mina vänner och min mamma, hehe. Men först måste jag ta mig igenom en 16 timmars resa, bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0