Cause you burn with the brightest flame

 
¡Hola amigos! Hur är det med er? Själv är allt bra och dagarna rullar förbi och om bara sisådär 4 dagar sitter jag på flyget mot Miami (!!), Florida! Det känns inte alls som om det var så mycket som 2 måndar sedan som vi bokade biljetterna, tiden går så sjukt fort! 
 
Annars finns det inte så mycket att veta förutom att skolan har dragit igång på riktigt nu! Vi hade prov i kemi förra veckan som gick bra och idag och igår hade vi prov i spanska. Nu innan lovet är det lite förberedelser inför olika redovisningar och någon enstaka glosläxa så det är bara att fixa klart det och sedan ta ledigt med gott samvete! 
 
Som ni märker så är det inte så jättebra uppdatering, iallafall inte i text. Men vad ska jag säga, det finns inte så mycket roligt att skriva om när det nästan bara är skolan som gäller... Men lovar att försöka lägga upp lite bilder iallafall då och då. Och jag ska också fixa några tidsinställda inlägg till nästa vecka också! 
 
Men nu måste jag plugga vidare, ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0