dåliguppdatering.se


bjuder på en smått härlig bild från förra sommaren

Hej
och ursäkta för min hemskt dåliga uppdatering dom senaste dagarna men har haft annat att göra.

I söndags var jag först på kalas då jag firade min låtsasbror. På kvällen var jag ju somsagt  på bio med Wictoria och kollade på Bridesmaids och den var riktigt bra & rolig!

Igår, alltså i måndags, var jag först på dagen inne i stan på focus och pluggade och när jag kom hem rullade jag över till Ellen. Senare på kvällen träffade vi några mer härliga brudar och jag var nog inte hemma för än kvart i två nu på natten...

Idag, alltså tisdag, drar jag till Västkusten för att campa med familjen och vi ska nog vara borta tills på fredag, eller kanske lördag. Datan ska jag ta med mig så bloggar nog lite då och då. Kameran åker såklart med så ska ta massa härliga bilder som ni sen ska få se här på bloggen! Puss & Kram kära bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: Ronja - Foto, vardag och lite till.

Låter mysigt, vet du vart/vilken camping? :)

2011-07-26 @ 09:17:44
URL: http://ronjaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0