Tonight gonna be a good night!


Annorlunda.

Hallå där!
Vill bara säga att kvällen igår var riktigt kul! Vi kollade på skräckisar som The Collector & Friday the 13'th.

Då var det lörsdag och det betyder att är myskväll här ikväll! Jag ska somsagt ha som en liten "tjejkväll" ikväll då några vänner ska komma hem till mig och fira mig eftersom jag fyllde 15 år i Onsdags. Vi ska tillsammans fixa iordning Tacos, sedan blir det att kolla på Melodifestivalen, äta dessert, chips & godis. Känner på mig att kvällen kommer bli väldigt lyckad!
Ska väl försöka ta så många bilder jag kan som kanske kommer upp imorgon.

Men nu måste jag hoppa in i duschen, fixa mig och städa lite här i lägenheten!

Skriver säkert mer senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0