So harmonize with the singing satellites


min goding får stå för ännu en bild.

Hallå godingar!
Har landat i sängen och ska snart sova. Imorgon blir det att gå upp tidigt till skolan, jättekul! Eller inte... Men det ska bli kul att se alla vänner igen som man inte träffat på en vecka! Ska även efter all väntan gå till posten och hämta ut mina två klänningar jag beställde från Nelly.com imorgon, jippey!

Förresten, mamma slingade mitt hår blont förut. Först trodde jag det skulle bli gult men det blev riktigt bra! Så nu är man blond och fin till våren & sommaren! Bild kommer imorgon såklart ;)

Men nu är det sovdags, sov sött!


Kommentarer
Postat av: ellen

glöm inte att visa klänningarna imorgon! x

2011-04-26 @ 07:14:14
URL: http://ellenlifestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0