Go ahead and smile!






Stina Lans idag↑

Hej mitt i natten.
Sitter här med datan i sängen och kan verkligen inte sova och jag ska upp tidigt imorgon också...

Har inte hunnit uppdatera mig tidigare idag för direkt efter skolan spelade jag först fotboll med några kompisar, sedan hade jag fotbollsträning och efter det gick jag till min moster.

Vi hade ju somsagt prov i "Sex och samlevnad" idag och det kändes bra! Det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara. Nu väntas ett prov direkt efter påsklovet i SO också, jättekul..!

Jag får väl kolla på en film nu så jag kanske somnar. Godnatt, vi hörs imorgon då jag har med mig ett önskat köp hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0