S A T U R D A Y !

bilder från igår ;)

Oscar & Jag

Hahah, Alex & Lisa

Oscar, Bea & Felicia

Hahah, vackert ;'d

Suddig bild på nästan hela gänget (;

Oscar & Lisa är försöta !

Hahah, Victor, The Ladies man ;d

Snyggare går det knappast att bli (;

Felicia! <3

^^ <3

Schteek!

sött :3


Tja!
Tänkte berätta lite om gårdagen och denna lördag som har varit awesome! :D

Igår (fredag) efter skolan hängde jag med Felicia hem och lite senare gick vi hem till Beatrice. Där gjorde vi iordning oss lite sen stack vi iväg och träffade lisa, victor, felix, alex, oscar & Immad och käkade pizza med dom. När vi ätit oss mätta gick alla hem till Victor och kollade lite på Idol. Sedan gick alla hem till Beatrice, där lyssnade vi på musik, dansa, flumma, spelade Sanning eller Konka och massa mer. vi hade sjuuukt kul! Det tog massor utav kort hela kvällen hos Beatrice. Runt 23.30 så stack alla hem förutom jag som sov över där inatt.
Bilder ovan är från igår. 

Idag var jag och Bea med Jocke & Jocke och chillade. Vi lekte även kurragömma x'd Hahah, jag ägde på att gömma mig! ;)

Sen vid halv 7 så kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här i Vinninga och kan inte hitta på något för imorgon blir det att gå upp tidigt! Jag ska nämligen följa med till Göteborg och fotografera min "låtsas" syster gabriella när hon ska tävla monté på Åby travbana :)

Ska väl fortsätta att gloo på datorn samtidigt som jag vet att folket jag var med igår är hemma hos Beatrice och har sjutk kul utan mig. It sucks!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0