here comes the sun...

Hej! (:
Det blev dålig uppdatering igår, förlåt.

Ellen drog iallfall hem igår vid fem. Vi var sega så vi låg och nörda datorn i min säng ett bra tag. Och det regnade verkligen sjuukt mycket igår :O Och sen började det hagla och åska också. Men jag och Ellen stannade inne och chillade och käkade pannkakor :P Så fram till halv nio då Wictoria kom satt jag ensam hemma i regnet och nörda datorn.

När Wictoria kom bänkade vi oss framför min tv så kollade vi på bröllopsfotografen. Fast det slutade med att vi mest satt och snacka mer än vad vi kollade på filmen... ;) När filmen var slut var hon tvungen att dra hem, så sen satt man och gjorde nästan ingenting... "/

Idag är det bara träning som står på schemat... Har sådan väldig lust att gå ut och fotografera idag. Men jag vet inte på vad. Jag får väl göra mig i ordning, äta och sen gå ut och kolla vad naturen har att erbjuda på bild. Dagens minus är nog att jag har vääldigt ont i min hals... Hoppas det blir bättre snart, har ju fotbollsmatch i morgon ;(

Fick nyss ett förslag av min granne som bor i den stora lägenheten under oss. Hon tyckte att jag var väldigt duktigt på att fotografera och hon frågade om jag ville fotografera hennes barn i höst bland alla gula, härliga höstlöv. Och såklart tackade jag ja. Detta ser jag verkligen fram i mot! :D



(bild kommer snart sötnosar)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0