TISDAG

 
Hej på er!
Efter 4 härliga dagar i underbara London landade planet i Sverige igår kväll. Jag och Ellen har haft en toppenresa, och åker mer än gärna tillbaka dit! Inte minst för att upptäcka alla de saker som finns där. Denna gången var vi mer där för att kolla innerstan och självklart shoppaaa. Nu är jag många plagg/skor/accessoarer rikare och x antal tusen fattigare, haha... 
 
Imorgon är det äntligen dags för De la Gardies treor att ta studenten och jag ska uppvakta mina killkompisar tillsammans med Wictoria. Kan knappt fatta att detta händer, haha... Jag och W fixade deras påhäng idag och måste säga att vi har varit otroligt kreativa!
 
Bilder från London kommer väl upp lite då och då här, har så sjukt mycket att visa er!!
Tills dess, ha det gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0