It's frajjdäjj

Goding!

Hej alla fina!
Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare men hade så ont i huvudet efter skolan så jag orkade inte.

Ahja, jag har haft en rätt bra fredag må jag säga. Vi fick nämligen våra avslutningströjor och mjukisbyxor idag och dom blev verkligen jättebra! Bilder på det kommer. Men det bästa med dagen är att vi nu har 1 veckas sportlov framför oss, så himla skönt ska det bli!!

Efter skolan tog jag det bara lugnt och nu har jag åkt hem till pappa som jag ska vara i ett par dagar framöver. Några speciella planer inför lovet har jag inte, men ska iallafall åka skidor någon dag, för det ska jag bara helt enkelt! Ha en fin fredag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Ser ju ut som fan på bilden!

Pärlis! <3

2012-02-11 @ 12:24:44
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0