shit happens...

...things goes wrong, people change, life goes on!


Bildbrist.

Hej på er!
Har inte kunnat uppd. mig tidigare än så här sent.

Efter en chill dag i skolan gick jag, wictoria & karin fram på stan. Där köpte jag en efterlängtad sport-bh från grymma Stay In Place & så köpte jag även en snygg topp från h&m, bilder kommer kanske...

Senare stack vi till konfan och kollade på en jättebra film, The bucket list. Det var ett väldigt sorgligt men ändå bra slut på den, jag rekomenderar den!

När jag kom hem efter att ha stått ute i kylan i nästan 1 timma och småpratat med Karin & Wictoria pluggade jag och sedan var det käk.

Nu blir det duschen och efter det sovdags. Godnatt sweethearts!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0