Livet har sina goda stunder






Hallå på er! Nyss hemkommen från skolan och har parkerat i sängen.
Skoldagen var inte speciellt annorlunda, förutom att jag missade sista lektionen p.g.a. att jag opererade bort ett litet födelsemärke på mitt börst, hehe... :blush: Det ända som gjorde ont var bedövningssprutan, annars kände man inget! (Y)

Nu ska jag sjunka ner under täcket med min underbara sveamössa & B&J's, som ni ser på bilden ovan, och så ska jag kolla på en film. Senare blir det kanske dans, får se iochmed mina lilla operation, får inte duscha förens imorgon och man blir ju svettig på dansen så ah...

Och nej, jag kunde inte hålla mig borta från bloggen, fast jag skulle ha en "paus" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0