No ordinary day


Random bild

Hallå!
Ja, vad ska man säga. Vi har någon/några omogna personer på skolan som tände på en tidning nere i källaren i skolan idag så hela skolan fick evakueras. Där stod i ute i kylan i ca 20 minuter medans brandkåren kollade igenom skolan -.-' Men det såg rätt läskigt ut när man såg att det var stora flammor från källartrappan när vi sprang ner från klassrummet :O

Ahja, efter skolan hängde min vän & klasskompis Felicia med mig hem. Vi satt mest och snacka, skratta, kolla runt på olika bloggar och åt god mat!

Runt nio tiden nu ikväll fick jag för mig att möblera om mitt rum totalt, och det gjorde jag också. Jag blev superdupernöjd med resultatet ! :D Före och Efter - bilder kommer upp på bloggen imorgon för jag hinner inte det nu, måste sova!

Det blir det ända från mig denna Måndag, Godnatt på er!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0