En av dom bättre dagarna


Dagens frisyr: Lockigt!

Hallå där!
Ja, idag blev det en väldigt lyckad dag!
Efter skolan åkte jag och mamma fram till stan där jag gick in på Expert för att kolla om jag kunde praoa där v.9.
Jag går in där och får prata med den ansvarige, skakar hand, presenterar mig och sa vad mitt ärende var. Då säger han att han redan tackar nej till fem praoansökningar. Men jag berättar när jag hade prao och allt och då säger han att det gick jättebra att jag kom dit på praktik! Ena anledningen var för att jag skakade hand, vilket är en viktig sak så det är jag glad över! Så v.9 blir det praktik på Expert, där köpte jag även min systemkamera ^^

När vi vart i stan åkte vi hem gick jag till posten för att kolla om mina ringar hade kommit och det hade dom så jag hoppade nästan av glädje där inne :P Och nu har jag ätit och pluggat lite.

Men ska gå ut och gå med vovven en sväng nu, ses! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0