What A Wonderful Day!



Bilder från idag.

Hej godingar!
Idag var det ingen vanlig dag för det var min födelsedag, hurra hurra hurra! Haha, fyllde 15 år idag och dagen har varit super! Har fått massor av gratulationer & kramar i skolan. Fick en Herrjunga Ciderflaska av en kompis i klassen också :P

Mamma kom in och sjöng för mig imorses och då fick jag ett litet paket, sedan fick jag ett lite större när jag kom hem. Efter fotbollsträningen åkte jag och åt på restaurang med pappa då han firade mig, där fick jag även två presenter.

För er som är nyfikna vad jag fick i födelsedagspresent får kolla in på bloggen imorgon då jag lägger upp lite bilder på det ;)

Sovdags nu för min del, hörs imorgon, godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0