Äntligen helg!


Hade tråkigt... ;$

Hej på er mina godingar! Nu är det äntligen Fredag och jag sitter hemma i sängen med datorn och bara tar det lugnt. Utanför yr snön som aldrig förr. Jag som trodde att det skulle försvinna när det var dagar med enbart solsken...

Enligt mig börjar faktiskt sportlovet idag, fast det egentligen börjar på måndag, men shit the same liksom ;)

I skolan skrev i noveller idag. Min kommer kanske upp på bloggen någon gång. Blev ändå rätt nöjd, men slutet blev inte så bra.

Sitter i mina stora dansmjukisbyxor, bomulls t-shirt och min underbara Sveamössa och dunkar musik.
Får väl se vad som händer nu. Ikväll ska jag iallafall börja packa inför Idre som jag ska till på söndag med konfan och vara borta hela sportlovet.

Hittar jag inte på något att göra nu så kommer jag säkert gå runt och fotografera i lägenheten, det skapar inspriation.

Ni får ha det så bra så hörs vi senare! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0