Yes!

Hej vänner!


Jaaaa! Nu har jag äntligen fått skolkatalogen! Fatta att jag är glad! :D Haha, Ellen hängde med när jag skulle hämta den, sen stod vi och studade egenom hela :P

Förutom detta har inte dagen varit något speciell hitills. Vi hade bild idag i skolan och jag håller på och målar ett hus i perspektiv. Lite klurigt men det kommer nog blir bra. Ska ta kort på den när jag är klar så ni får se resultatet ;)

Hmm... nu ska jag nog ta ett mellanmål, sedan göra lite läxor och så ville Elias att jag skulle komma bort till honom med skolkatalogen så han fick kolla i den, för han har inte fått den.

Senare ska jag nog gå ut och ta en promenad och rensa huvudet...(Y)


klassfotot! :D

Närbild på Victor, Wictoria och Mig ;)





Kommentarer
Postat av: wictoria

får ryck om ja inte får den snart ju! :o (a' <3<3

2010-09-28 @ 16:42:20
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0