Ledig !

Hej, förlåt för dålig uppdatering, men skolan har gått före bloggen !


Igår hade vi vår sista fotbollsmatch i serien, och Råda vann med 5-2, fast vi spelade vårt bästa på länge. Fast själv känner jag att jag kunde gjort bättre ifrån mig. Men så är det. I morgon (lördag) är det Elljuscupen som gäller. Vi ska alltså spela fotboll utom hus. Kl 8 på kvällen var första matchen, så det gäller att ha varma kläder.

Freeeedag idag, och jag är ledig, för det är studiedag ! :D Fast jag har inget speciellt planerat än... -.-'
Men vi får väl se vad som händer, ska kanske åka till pappa sen ;)

Ska väl försöka komma upp ur sängen nu och göra mig i ordning. Och kanske äta lite också :)

TTYL.


bild tagen igår på söta mig ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0