It's start get cold outside.

Hej igen!

Middag jag lagade till mig själv idag blev något enkelt, köttbullar och makaroner :P Förutom att jag lyckats laga mat idag har det inte hänt så mycket mer. Mamma åkte nyss iväg för att rösta, vad hon röstar på är hemligt ;)

När hon kommer hem ska vi ta en tur bort till hennes pojkvän och ta en fika med honom och hans barn Simon, Anton och Erik. Senare är det träning :D

Men nu kommer mamma  när som helst så jag måste kila. Ses sen ! :)


Bjuder på en bild på Simon och mig från i somras ! :D





Kommentarer
Postat av: Fatima ♥

Hejsan! Veckans blogg är nu avgjord! Kika in på bloggen och kolla om du är en vinnare. Om inte, glöm inte att gratta vinnaren :)!

2010-09-19 @ 18:12:12
URL: http://fatimaplace.blogg.se/
Postat av: elin ★

veckans blogg är nu utsedd , gå in och kolla ifall du är den lycklige vinnaren!

annars är det bättre lycka nästa gång !

kram

2010-09-19 @ 19:45:52
URL: http://eym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0