I will always Love you.

Nemen hallå ! ;d


Har tyvärr inte kunnat blogga tidigare än så här mina kära bloggläsare. Och anledningen är att direkt efter skolan hämtade mamma upp mig och Lisa så åkte vi till shoppingcentret Commerce i skövde, och det var nya jeans till mig som stod längst upp på listan!
Först tog vi en fika, och sedan gick jag och Lisa runt och kollade i olika butiker. Efter det gick vi till JC där jag skulle köpa jeans.
Efter att ha prövat många jeans för att hitta dom rätta så slutade det med ett par Lee jeans för tusen spänn, men mamma betalade hälften ;) Lisa köpte en snygg leopardtopp eller vad man ska säga, inne på JC. Inne på Lindex hitta Lisa en jätte snygg bh för endast 70 kr, så båda prövade varsin och köpte den. Fett nice! (; 
Sedan gick vi in på H&M, där köpte jag ett linne och en tröja.

Shoppingrundan avslutades med en glass på donken. Muuuums!

Tack för en underbar & rolig dag Lisa! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0