c yah on sunday !

Hellü ! :}


Var varit hemma rätt länge nu efter att ha vartit på restaurang Krog & co. i Lidköping. Jag tog varmrökt lax serverad med romsås och smör/dill slungad potatis, och detta var underbart gott! (Y)

När jag kom hem började direkt packa till komfalägret som jag ska till i morgon. Vi ska vara samlade 8.15 för inlastning i morgon bitti så jag borde nog sova nu...
Har packat det jag behöver och nästan lite till känns det som. Jag är faktiskt väldigt bra på att ta med mig för mycket. Men sån är jag ;) Att ha med kameran är iallfall ett måste!

Ahja, detta blir nog det sista inlägget innan jag åker om det inte blir så att jag lägger upp något tidigt imorgon. Annars ses vi på söndag! :D


Och ska jag falla, så ska det finnas tid att falla fritt.
Melissa Horn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0