S Ö N D A G !


Vi bjuder på en bild från konfan.


Heej vänner!
Kyrkan x2 idag
, först tacksägelsegudtjänst för mormors mann som har gått ur tiden... Och ikväll blir det mässa med konfan.


Åkte somsagt på konfaläger i fredags och kom hem igår, men jag var så trött när jag kom hem så jag skippade att skriva något inlägg och la upp lite höstbilder istället. Lägret var både roligt och långtråkigt. Detta lägret pratade vi mycket mer om gud, men ah, det är bara att gilla läget helt enkelt. Bilderna ska jag försöka lägga upp antingen ikväll efter mässan eller imorgon efter skolan ;)

Men måste kila nu, ska äta :P Sedan blir det duschen.

TTYL !


BTW, dumpade min kille i fredags, just so you know (;



Kommentarer
Postat av: e ♥

sv: Ja hittar jag ingen annan så blir det nog everest , fast jag kan inte bestämma mig röd elr svart ? ;'DD

2010-10-24 @ 15:08:46
URL: http://eshporta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0