3 månader...♥


gillar bilden skarpt ! ;'d


Hellü! :}

Efter skolan idag hänge jag och Lisa med mamma in till Skövde för att kolla solsemester till Egypten.
Som det ser ut nu så ska vi åka den 28 nov till Hotell Tropicana Grand Azure,
det såg ut att vara riktigt fräscht, och det ligger  precis vid stranden och hotellet har 3 pooler :thumbup:

Efter att ha fått massa papper och sån skit så stack vi in på Lindex och där köpte jag ett par jätte söta strumpbyxor och vi gick även in på Ginatricot där jag köpte en lite större tröja (bilder kommer i nästa inlägg). ;)

Är iallfall hemma nu och dunkar musik!
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen plugga spanska läxa som vi har tills imorgon :S

Se upp! Jag och Lisa kommer ta Egypten med storm! :D




Kommentarer
Postat av: Lisa Ljung

Du vet nt hur underbart det kommer bli !

Minnen för livet hjärtat ! <3



commander - kelly rowland

2010-10-20 @ 19:48:40
Postat av: e ♥

Grattis till er! ((:

2010-10-20 @ 21:05:09
URL: http://eshporta.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

ha så roligt :) <3

2010-10-21 @ 19:52:05
URL: http://emelieeeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0