En kärlek så varm utan den vilket öde




Hej igen allihopa!
Lördag idag somsagt och gårdagen blev riktigt lyckad!

Tänkte berätta om resten av helgens planer. Vid 3 tiden så kommer min morbror hit så åker jag med honom hem till min pappa så jag ska ta något att äta nu sen packa ihop lite smått. Ikväll har pappa en bokning på hans gårdspub så då ska jag hjälpa till i köket och tjäna lite extra cash, det kan behövas för jag är rätt pank för tillfället. Kommer väl jobba på puben mellan 15 och midnatt senast så på det tjänar jag ungefär 360 spänn, inte illa! ;d

Imorgon är det farsdag och barnkalas som gäller! Min lillkusin Gustav fyller år så då blir det kalas. Sen ska jag även fira min pappa också såklart :)

Men nu måste jag kila, vi hörs när vi hörs! ♥








Kommentarer
Postat av: e ♥

sv: tusen tack och detsamma finis! (:

2010-11-13 @ 18:15:17
URL: http://eshporta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0