tredje plats!

Hej! [;

Först vill jag säga att vi kom på tredjeplats på Sommarlandscupen som det tyvärr regnade på men det var bara kul för då kan man glidtacklas på planen  (a) Trodde faktiskt inte att vi skulle gå så långt en det gjorde vi. Fast vi hoppades ju på att vi skulle gå ända till final men åkte ut i semifinalen ;( Men vi hade roligt hela dagen och spelade verkligen jättebra! Och jag fick spela topp som jag inte gjort så mycket innan, jag gjorde tyvärr inga mål fast de var nära flera gånger, men gjorde nästan mål, träffa stolpen och det var jätte, jätte nära ! :O Ahja, jag och Wictoria passade på att gå in på skarabadet och chilla i poolen med skarakillarna, fast jag myste ju bara med min pojkvänn som var där och kollade på när vi spelade med sina kompisar och även badade med mig och Wictoria, eller ah, dom tjatade på oss att vi skulle bara med dom så tillslut gjorde vi de för vi hade gratis inträde eftersom vi spelade på cupen ;)
Jag är nöjd med cupen och riktigt bra spelat brudar ! :D

Jag var hemma vid halv nio tiden på kvällen kan jag tro. Då packade jag upp alla blöta fotbollskläder, duschade och gjorde mig sen i ordning. När jag var klar cyklade jag hem till Wictoria för vi hade bestämt att vi skulle ha typ en myskväll och sova över. Vi hade roligt hela kvällen och båda sov underbart inatt eftersom vi båda var sjukt trötta efter cupen :P

På morgonen vaknade båda och när vi skulle gå nerför hennes trappa kändes det i hela kroppen att man hade spelat fotboll hela dagen innan ;o xd Och det gör ont i mina knän efter att jag glidit på knäna på konstgräsplanen och bränt upp dom ;/ Men det går nog snart över. Ahja, jag och Wictoria har gått som gamla pensionärer hela dagen :thumbup:

Idag har jag och Wictoria slappat, vart hemma hos Nicoline en sväng och just nu sitter jag hemma hos mamma och har precis käkat och ska snart cykla hem till Wictoria igen! Detta gillas :D

Men vi hörs när vi hörs, min dator har ju somsagt kanske crashat :(

Bilder från cupen kommer så fort ja hinner, jag lovar!


slänger in en bild från Suncup med gamla laget förra sommaren, sakna! ♥





Kommentarer
Postat av: wictoria (;

sjukt kul va det ! :D ;*

och bilden , sakna stort ! <3

(LLLLLLLLLLLLLLL)

2010-08-08 @ 15:49:18
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0