det blåser...

Hej, hej, hemskt mycket hej !

Igår var ja som sagt hos min pojkvän, åkte hem rätt sent för bussen blev ca en kvart försenad.. -.-' Ahja, idag har man inte gjort mycket mer än att jag har varit inne i stan en sväng med pappa och handlat mat. Tiggde även till mig en Ben&Jerry's av pappa. Tigga av pappa är inte särskilt svårt alltså... :P Idag fick de bli en half baked, min favorit hitills (a' Funderade på att hoppa in i duschen för jag och Wictoria ska kanske åka in till stan och kolla på när Ola uppträder i stadsträdgården. Isåfall åker kameran med och då blir det kort ! :D
Får väl se om ja skriver mer senare. Pussshej ! ;)

Kommentarer
Postat av: wictoria (;

ska bli kul älskling!

saknar dig ! ;o ;*

(LLLLLLLLLLLLLLL)

2010-08-21 @ 17:33:34
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0