dålig shopping

Hellü !

Var en sväng på Överby och, ah vad jag tänkte innan, shoppa loss men jag hittade verkligen inget förutom en blus på VILA, mascara och nagellack på KICKS. Det var samma fula kläder i varända butik. Allt var i trikåtyg och antingen var dom enfärgade eller randiga. Vart har alla snygga färgglada toppar och enkla t-shirtar med snygga tryck tagit vägen ? :O Ahja, får väl dra och shoppa någon annan stans någon dag. Just de, köpte en sweatshirt på Ginatricot i stan på hemvägen. Bilder på de lilla jag köpte idag kommer senare ;)

Just nu sitter jag hemma hos mamma och ska snart hem till pappa igen och göra mig iordning till fotbollsträningen sen :)

Men jag skriver antagligen mer på bloggen efter träningen. Puss ;*


tog en enkel bild som ändå blev rätt cool med all bokeh i bakrunden ;)




Kommentarer
Postat av: Lina - krafla

Vad fina bilder! Kolla gärna in min blogg för inspiration!

2010-08-14 @ 11:01:48
URL: http://krafla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0