Torsdag


(Får ta och ursäkta för min feta armhåla (??), men ville visa mitt ursköna träningslinne jag köpte på Stadium i måndags!)

¡Hola amigos!

Efter en lång och seg skoldag så begav sig jag och Ellen bort till friskis! Körde mestadels kondition idag då det verkligen behövs. Har typ tappat kondisen helt sedan jag slutade fotbollen, inte bra! Körde även armar och axlar så kunde knappt borsta håret förut, haha! 

Anyway, imorgon är det äntligen fredag (plus plus plus) och ska åka hem till pappa. Ska bl.a. hjälpa honom med att fixa inför hans utförsäljning av varor i hans ridsportsbutik som äger rum på lördag. 

Nu ska jag kolla på Hela Sverige bakar, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0