Fredagen den trettonde

 
Heeeej! 
Ligger hemma i sängen, slappar och lyssnar på Aviciis nya album, looove it! Ska snart ta något och äta och sedan göra mig iordning. Ikväll är det nämligen både Spex och Parketten. På spexet "inviger" man ettorna på DLG, såklart endast dem som går med på det. Man kan säga att man gör narr av dem på ett snällt och roligt sätt uppe på scenen i skolans aula medan publiken är fylld av både ettor, tvåor och treor. 
 
Efter spexet drar jag till Ellen där massooor av andra tjejkompisar är. Där ska vi ladda upp inför parketten som jag hoppas blir riktigt roligt! Men eftersom det är fredagen den 13'e skulle det inte förvåna mig om något går snett ikväll, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0