Bra



3 dagar på veckan har gått och jag har hittills tränat alla dessa 3 dagar, längesedan det hände, hehe... 

Wellwell, i måndags körde jag Core-pass på Friskis (fått go träningsvärk kan jag lova) och igår dansade jag som vanligt. I dag tränade jag på F&S igen, jag sprang på löpbandet och körde även lite armar. Känns så skönt att jag kommit igång med träningen och har inplanerat att dra dit resterande dagar av veckan. 

Sedan jag kom hem från stan har jag duschat, lagat mat, tittat på ett avsnitt GG och bara tagit det lugnt. Passade även på att byta ut klänningarna på klädställningen mot koftor och tjockare tröjor, hösten har ju äntligen kommit. 

Kram, S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0